Według Andrew Fostera z przez enteractive, operatorów, należy uaktualnić podejścia do personalizacji, ponieważ marki wychodzą na rynek i konkurować o miejsce.Szef działu rozwoju biznesu firmy retention supplier powiedział: "W przeszłości, lub, co najmniej, do niedawna, do gier firmy mogą pozwolić sobie na luksus mieć naprawdę dobry produkt, bardzo dobrze sprzedawać, a gracze będą przychodzić i pozostać.Ale to, co widzimy, to, zwłaszcza przy niższych facetów, którzy chcą zainstalować udział w rynku dla siebie i złapać trochę od dużych graczy."Największy push-to dostarczenie klientowi panelu monitorowania lub typów gier, w które kazał grać".Foster uważa, że sukces w personalizacji jest zwykłym, bezpośrednim kontakcie z graczami, ale podkreśla, że nie jest to praca w call center.Biznes-deweloper uważa, że dla zapewnienia unikalnego doświadczenia gracze nie powinny być traktowane jako liczby.On powiedział: "Dla nas ważne jest więcej o tym, jak długo wydajemy na telefon tym graczom, bo okazało się, że im dłużej rozmawiasz z nimi, tym więcej lojalności wobec marki można zbudować z nimi, i tym dłużej będą relacje z marką.- Skupiamy się nie na liczbie połączeń, a na ich jakości, i to jest coś, na czym zawsze skierowali swoją uwagę w przez enteractive".Foster powiedział, że gracze dobrze reagują na ten bezpośredni kontakt, przecza "naturalne skłonności", wiążąc odpowiedniego pracownika z wybranym graczem.On powiedział: "Sportowe chłopaki będą mówić ze sportowymi facetami, a faceci z kasyna-z chłopakami z kasyna, więc kiedy oni mówią"Manchester United "w weekend, mogą porozmawiać o tym, jak Paul Погба zrobił to lub Alexis Sanchez zrobił to, i to jest naprawdę tworzy lojalność i poczucie, że naprawdę dbają o swoich klientów".Foster rozmawiał z Gambling Insider dla dziennika "Styczeń-luty 2019 roku".Zarejestruj się tutaj do bezpłatnego dostępu. como se juega holdem texas.