Affiliate Better Collective poinformowała o wzroście ruchu na swojej platformie Bettingexpert na 151% w ujęciu rocznym, podczas Челтнемского festiwalu.Dane wysyłane wyłącznie w Gambling Insider, pokazują, że czwarty dzień znowu był najpopularniejszym dniem dla ruchu związanego z Челтнемом; ale w tym roku był bardziej równomierny rozrzut: 21,5% ruchu przypadało na pierwszy dzień w porównaniu z 18,6% w 2018 roku.Wielka brytania, Irlandia, STANY zjednoczone, Australia i Hiszpania w pierwszej piątce krajów o ruchu, podczas gdy Londyn, Dublin, Bristol, Leeds i Manchester w pierwszej piątce miast.Ponad 70% użytkowników korzystało z urządzeń mobilnych, podczas gdy komputery stacjonarne zapewniały nieco ponad 23% ruchu, a 6% korzystało z tabletami.Najbardziej popularne wyścigu w każdy dzień były Biegi przez płotki dla początkujących Supreme, Biegi przez płotki dla początkujących Ballymore, Pogoń za nowymi zawodnikami JLT i biegi przez płotki JCB Triumph.Złoty puchar był tylko drugą najbardziej popularną rasą w czwarty dzień, podczas gdy Pogoń początkujących JLT była najpopularniejszą rasą w ogóle.W innych miejscach również nastąpił ogromny wzrost stawek Cheltenham, przetwarzanych przez dostawcę SG Digital przez jego OpenBet platformy.W tym roku klienci bukmacherów SG Digital za cztery dni taktowali ponad 48,2 mln zakładów, że o 23% więcej.Jednak Gambling Insider rozumie, że jego klient Sky Bet stracił około 3 mln zł (3,9 mln dolarów) na barierze Supreme Novices, pierwszym wyścigu Челтнемского festiwalu, ponieważ niektórzy partnerzy SG Digital przeżyli trudny tydzień. poker texas holdem online spielen.