Niedawna kampania Paddy Power "Save Our Shirt" doprowadziła do oskarżenia go o niewłaściwym zachowaniu klubu angielskiej championship Huddersfield Town po tym, jak drużyna została uznana za popełniła zasady FA i reklamy.W lipcu klub wprowadziła nowy zestaw z silną marką, na którym był przedstawiony duże logo Paddy Power w pasie z przodu, co spowodowało, że язвительную krytykę.Zestaw został umieszczony w предсезонном towarzyskim meczu, zanim został zdemaskowany jako część numeru, który uruchomi kampanię Paddy Power, wzywającą do usunięcia sponsoringu hazardu w piłce nożnej.Paddy Power, należąca do Flutter Entertainment, a następnie potwierdziła, że w tym sezonie zestaw Huddersfield kit nie będzie zawierać jej logo.Zakładając projekt oficjalnego meczu, klub, uważa się, że złamał sekcja zestawu FA i reklamowych przepisów, przewidujących, że zestaw może mieć "jedną jedyną powierzchni nie przekraczającej 250 centymetrów kwadratowych na przedniej części koszulki."Huddersfield musi do 16 sierpnia odpowiedzieć na to oskarżenie, które, jak się oczekuje, pociąga za sobą karę.Paddy Power umówiłem się o takich transakcjach w tym sezonie, aby "zdjąć odpowiedzialność z koszulek Newport county, Мазервелла, Macclesfield Town i Southend United. coushatta casino resort water park.